關於我自己

我的相片
此BLOG的誕生係由於YAHOO Blog的不穩定...希望Google 唔會好似Yahoo 咁衰la~

2009年12月22日 星期二

這裡是...

他們... 一個個高舉著手...


究竟在爭取什麼呢?

就連這位女子也摸不著頭腦

原來正在舉行小型音樂派對


這個結他手型仔嗎 ??

音樂如何? 一看他們的反應就知係正喇~!!

YEAH... 在這時, 我發現了一位可愛的小朋友


原來... 還有一個更可愛的小朋友...


由於他的pose很有性格, 自經吸引著我的鏡頭

這裡... 就是尖沙咀海旁

<

4 則留言:

  1. 我仲諗緊邊個係S.Lau... 原來係Steve Lau... @_@

    回覆刪除
  2. 你個名講唔講得? 唔得就DELETE左上面個留言啦, 我本來都想兩BLOG同步, 不過兩個SYSTEM有D唔同, 要改好多野...

    回覆刪除
  3. 不介意, 我又唔係名人...
    我Blogger都係key番yahoo 既 HTML...
    連D相都係YAHOO來...
    你果D...點整到咁大張GA??

    回覆刪除
  4. 可以UPLOAD上PICASA, D相LOAD得比YAHOO快, 而且好似YAHOO都用得, 唔錯架!
    http://picasaweb.google.com/rafaelmeng.lam

    回覆刪除